top of page

מים חיים לבריכות טיפוליות ולבריכות שחיה

עודכן: 4 באוג׳ 2023

מים חיים לבריכות טיפוליות : כל הזמן שואלים... באמת השינוי כזה גדול בבריכה?

מבעלי בריכות וממטפלים שמתנסים ביום יום בבריכת מים חיים טיפולית עולה כי השינוי בין בריכה מטופלת במיבריאה לבריכה טיפולית רגילה הוא עצום.

דבר ראשון בולט ב"היעדרו" הריח החזק, הדומיננטי והכל כך מיותר של הכלור. יותר מכך מודגש במים התחושה של שקט וניקיון אנרגטי. אין את המועקה המלווה מטפלי מים בעקבות שהות של מספר שעות במים שעברו לא מעט מטופלים.

יש שקט חדש שמלווה את השהות בבריכה, שקט של המים, שקט פנימי של המטפל וכמובן חוויה עוצמתית יותר של המטופלים ... עוד פרטים ממטפלים ומבעלי בריכות מים חיים ניתן לקבל מאורלי גל, התלמידים והמטפלים בבריכת "טיפה אחרת",

מאוסי שטיין ומצוות המטפלים והמטפלות ב"נגיעות במים" בטבעון

ומסופיה רוזנפלד והצוות אצלה בבריכה במושב עין אילה.

יותר ויותר חווים את השינוי הגדול והבאזז ... גדל.

עוד היבט חדש הוא שהמים החיים מאפשרים יותר אנרגיה והרבה פחות עייפות מצד המטפלים. המים מאפשרים שהייה רבה יותר ובקלות במים ביחס לבריכות "רגילות". מוקדי ההחייאה של "מיבריאה" ממוקמים על צנרת המים בבריכה לאורך מסלול הסיחרור המעגלי. מוקד אחד לפני מערכת הסינון, מוקד שני בחזרת המים לבריכה ( לאחר הטיפול בחומרי חיטוי) והמוקד השלישי על צינור מי הפיצוי/מילוי החיצוני של מי הבריכה. מעבר לכך בבריכות טיפוליות יש גם טיפול נוסף במרחב החלל החיצוני של הבריכה. חלל זה לרוב מקורה והטיפול משלים את הפחתת תופעות הלוואי של הכלור הקשור האופייני לבריכות טיפוליות "רגילות".

כן, השינוי כרוך בהוצאה כספית נוספת אבל שווה כל אגורה, תוספת החייאת המים בבריכה מאפשרת חווית מים חדשה לגמרי, צלולה, קלילה, רכה ונעימה... ללא ספק יתרון למטפלים ולמטופלים על פני בריכה רגילה.

... כן וגם אין צריבה בעיניים וגם אין את ריח הכלור שמלווה את כל היום.

לסיכום: יש בהחלט צורך לחטא את המים אבל החידוש הוא שאין צורך לסבול מכך. נהפוך הוא טכנולוגיית החייאת מים למי בריכות טיפוליות מהווה פריצת דרך, חיים חדשים למי הבריכה ובעיקר עולם חדש של איכות חיים למטפלים/ות ולמטופלים/ות ממש כמו טבילה במים חיים בטבע. הציוד של מיבריאה להחייאת מי הבריכה מותקן חיצונית לצנרת כך שאין צורך להפסיק או להשבית את פעילות הבריכה לשם כך או להתקין צנרת חדשה או כל הוצאה כספית נוספת מעבר לתשלום דמי השימוש בעבור הטכנולוגיה. הטכנולוגיה מותאמת אישית לכל בריכה בהתאם לגודל הבריכה ומידת מחזורי סחרור המים במערכת הסינון.


bottom of page