top of page

שמואל רונן על סודות המים

להיפתח לסודות המים

"על פניו, מים נראים כדבר מובן מאליו. נוזל שתופס את נפח הכלי בו הוא מוכל, בעל שלושה מצבי צבירה, מוצק, נוזל וגז. אך מים אינם רק נוזל שמשמש לשתייה ויורד מן השמים כגשם ברכה. מים הם אחד מהאספקטים של החיים הקיימים בכדור הארץ."

"נאמר "אם אין מים, אין חיים". אמרה זו מכילה בתוכה את האמת. כי מים, מעניקים חיים. אך מים הם לא רק מעניקי חיים, אלא החיים טבועים בהם. הכוונה בכך היא שכאשר אתה שותה מים, אתה לא רק מרווה את צימאונך, אלא שהחיים הטבועים במים מחיים אותך, כלומר שאותו אספקט מסתורי של חיים, נכנס אל גופך ומטעין אותו בהם."

"אספקט החיים הטבוע במים, הוא תלוי טוהר. ככל שהמים קרובים למצבם הטהור ואינם מכילים אספקטים מנחיתים, כך החיות שלהם תהיה גבוהה יותר. ככל שהמים שנכנסים אל גופך הם חיים וטהורים, כן ההשפעה שלהם תהדהד בתוך גופך ותגרום למקומות בהם החיים בגופך מונחתים, להדהד עם המים ולהחזיר לעצמם את החיות שאבדה. דבר שעשוי לרפא מחלות, לטהר מצבורי רגשות, להשפיע ולעורר יכולת קוגניטיבית ורוחנית, ולהחזיר כוח חיים לכל אדם ובמיוחד לאנשים שרמת החיות שלהם נמוכה."

"מצב זה משחק משני צדי המטבע. ככל שהמים מונחתים, הם יבקשו להתמלא וככל שאתה שותה מים מונחתים, כן המים יבקשו להתמלא בחיים מגופך בעת שתייתם, ולהחזיר לעצמם את מה שאבד בהם. מי ברז רגילים, הם לא מעניקי חיים גדולים ולעיתים אפילו יכולים להחליש את חיותך. ולמרות שבאופן פיזי הם ירוו אותך, הם לא יעניקו לך ברווחה את המתנה החשובה ביותר שלהם, חיים."

"יתרה מזאת, כאשר אתה אוכל ירקות ופירות, ומוצרי מזון אחרים שהושקו או יוצרו במים מונחתים, אתה לעיתים משקיע חיים מתוכך בתהליך העיכול, במקום להיות מוזן באנרגיה של חיים."

"מים מונחתי חיים, הם מים שמקורם נמצא באזורים רוויי מגורים, תחבורה, חקלאות תעשייתית, ומפעלים מזהמים, והוא נמצא בעומק לא רב מתחת לפני הקרקע. לעומת זאת, מקורות מים חיים טהורים נמצאים במקומות מרוחקים מאד ממקומות יישוב, במקומות של טבע פראי והרים, והם מים המגיעים מעומק רב וממקומות שבני אדם מועטים פוקדים."

"רוב המים שמופקים כעת בארצכם, הם המותפלים ממי ים. מים אלו זוכרים את הטראומה בה היו נתונים ויכולת החיות שלהם נמוכה יותר. מים אלו גם עברו טראומה נוספת בעת שהופעל עליהם כוח פיזי של מעבר דרך מכונות, בתהליכים של אוסמוזה הפוכה בלחץ גדול."

"כפי שלאדם יש זיכרון, בו הוא אוצר את שעבר עליו, כן גם למים יש יכולת זיכרון בכמה רמות. רמת הזיכרון הגלויה, הוא הזיכרון הפיזי של המים, מצב זה נקרא יכולת מסיסות. מי שתיה הם מים המכילים מינרלים שונים, שמומסים אל תוך המים משכבות הסלע בהם המים שוכנים או עוברים. אך באותה צורה יכולים להיות מומסים אל תוך המים חומרים רבים ושונים, ידידותיים ושאינם ידידותיים לאדם. מכאן זיכרון המסיסות של המים אינו עושה איפה ואיפה, ומקבל אל תוכו כל חומר שמבקש להתמוסס בו. על כן זיכרון מסיסות המים, הוא זיכרון ללא תנאי."

"רמת זיכרון פנימית יותר של המים, הוא יכולת זיכרון רגשי. למים יש יכולת לאצור בתוכם רגשות, ולהיות מושפעים מרגשות. לשם הבנה, מים חיים טהורים הם מים שנקיים מרגשות ולכן הם ניטראליים ברמת הרגש. אך ברגע שמים נמצאים במצב עומד, בקרבת בני אדם, או חיות, קל להם לספוג לתוכם תבניות רגש. הם לא רק מאכסנים תבניות אלו בתוכם, אלא גם מושפעים מהן."

"המים מגיבים לסביבתם בעזרת ריקוד. בעזרת ריקוד של המולקולות שמרכיבות אותם. ריקוד זה הוא מלא חיים ונוצרות בו תנועות ריתמיות הרמוניות או לחילופין דיסהרמוניות, בהתאם להשפעת הסביבה על המים."

"בשיטת הרפואה ההומאופטית, משתמשים ביכולת הזיכרון של המים לחומרים פיזיים ובהשפעה שנוצרת כתוצאה מהאינטראקציה בין החומרים השונים למולקולות המים. התהליך מתחיל בערבוב המים עם החומר בעל ההשפעה שנבחר.

"חומר זה יוצר אינטראקציה עם מולקולות המים שמפתחות כתוצאה ממנה ריקוד מיוחד, המשנה את מהותם של המים, לתבנית חיה, הרוטטת במהות החומר שהושם. ככל שמים 'בעלי ריקוד מיוחד' אלו, מעורבבים עם מים חדשים, כן מועתק הריקוד 'ונלמד' על ידי המים החדשים, שמצדם מפתחים ומעמיקים את הריקוד לתבניות חיות מורכבות יותר, ובעלות השפעה גבוהה יותר. וכן הלאה בכל ערבוב נוסף. החומר הפיזי מתמעט עד נעלם, אך עוצמת הריקוד והרטט המיוחד שלו מתגברת והולכת."

"ברמת זיכרון פנימית יותר, נמצא את המים המקשיבים, או את יכולת הקשב של המים. מים מקשיבים, רגישים לצלילים. לא מדובר כאן רק על יכולתם של המים להדהד עם צלילים שמושמעים בקרבתם באופן פיזי, ולצור תנועות בתוכם, ותבניות על שטח פניהם, אלא בעיקר על יכולת ההקשבה שלהם שקולטת את האיכות הקיימת בצלילים המושמעים, במדד שבין הרמוניה לדיסהרמוניה, ומשמרת איכות זו."

"השמעת צלילים הרמוניים למים, יוצרת בהם איכות הרמונית, שעוזרת למי ששותה מים אלו לאזן את רגשותיו במידה מסוימת. ניתן לקחת כוס מים, להניח אותה בין שני רמקולים קרובים, ולהשמיע לה מוסיקה רוגעת של מוצארט במשך מספר דקות ואז לשתות מן המים ולהרגיש בהשפעתם על הנפש. מוסיקה זו תשפיע גם על טעמם של המים ועל מרקמם, כי המולקולות יוצרות אינטראקציה ביניהן וגם בינן לבין החומרים המסיסים במים ומשנות ברכות את המבנה שלהם."

"ברמה פנימית יותר, נמצא את יכולת התגובה של מים למילים. המים 'מבינים' משמעות של מילים ומגיבים אליהם. כשמספרים כי צמחים מגיבים לגנן אוהב, האומר להם מילים של קירבה, חלק מתגובה זו נוצרת בהשפעת המים הרבים הזורמים בנימי הצמחים ומגיבים למילים אלו בהגברת יכולת החיות בהם. מכאן שדיבור קרוב עם מים, יכול להעלות את איכות החיים שבהם, כי אז התגובה שלהם היא התרחבות פנימית והתמלאות באנרגית חיים, ממש כפי שמילה טובה הנאמרת לאדם, עשויה למלא אותו באנרגיה ובתחושה של יתר חיוניות."

"על כן אימא אוהבת, יכולה לברך את המים לפני שהיא נותנת אותם לתינוקה ואז מים מבורכים אלו נושאים את הברכה ומתמלאים באנרגית חיים מבורכת, שעוברת עם מי השתייה לתינוק."

"כפי שמים רגישים למילים, כן הם רגישים למחשבות. תבניות מחשבה אוהבות של קבוצת אנשים, הנשלחת ברצף, יכולה להשביח מים ולהעלות את חיוניותם. ככל שהמים טהורים יותר בתחילת התהליך, כן פעולת השבחה זו תגרום למים להיות בעלי עוצמת השפעה חזקה יותר של חיות, על זה ששותה אותם."

"ניתן לשלוח למים חיים טהורים, תבניות מחשבה מרוכזות בעלי איכויות שונות, ועל ידי כך להשפיע באופן מדויק על יכולת הריפוי שלהם, למטרות שונות, לאיברים שונים או לסוגי מחלות שונים. מכאן ששילוב של מים חיים טהורים, עם עוצמה של מחשבה מרפאת ואוהבת, יוצרת סוג של תרופה הוליסטית בעלת פוטנציאל רב לעזרה וריפוי. "

"ברמת זיכרון פנימית יותר נמצאת היכולת ההשראתית של המים. מים חיים טהורים, יכולים להשרות את חיותם ומרקמם על מים הנמצאים בסמוך אליהם. כאשר יש חוצץ פיזי ביניהם, רצוי ממתכת מוליכה. במצב זה תתקיים השראה שכיוונה תמיד מהמים בעלי החיות הגבוהה יותר, לאלו בעלי החיות הנמוכה יותר. תהליך זה כבר מיושם במכשירים מסחריים להחייאת מים, בהם מושמים מים חיים בתוך קפסולות העוטפות את צינור זרימת המים, וההשראה המתבצעת יוצרת מים בעלי חיות גבוהה יותר, מרקם שונה והשפעה מבורכת יותר על הלוגם מהם, וכן על צמחיה ובעלי חיים שמשתמשים במים."

"מים, הם פלא לאדם. והוא למד להשתמש רק בחלק קטן מהיכולת החיה שלהם. הבאנו בפניכם מקצת מהידע על אותה יישות מסתורית וברוכה, כדי לפתוח את עיניכם לדעת, ואת הבנתכם להבין כי המים שאתם לוגמים משפיעים על התודעה שלכם, על החיות שבכם, ועל יכולתכם להתקרב אל האדם שאתם מבקשים להיות. בקשו לדעת יותר, ולבקש לעצמכם את המים שאתם ראויים להם. כדי שתוכלו בעזרתם לגלות את הפוטנציאל האמיתי שבכם, ולפתוח את ליבכם אל החיים."

bottom of page