top of page

מים חיים - תוצאות מחקר - פוסט מאת איילת אלמוג

עודכן: 13 באפר׳ 2022

מים חיים - תוצאות מחקר

לפני 4 חודשים פרסמתי פוסט המבקש המלצה למערכת מים חיים... הוצפתי במאות תגובות והחלטתי לצאת למחקר בעניין, הנה תוצאותיו- ראשית אקדים ואומר שזהו מחקר אישי ולא שגרתי, הבקשה שלי היתה להתקין מערכת של מים חיים בביתי, הדרישות שלי היו מסויימות מאוד (אפרט בהמשך) וגם דרך המחקר היא הדרך שבה אני חוקרת את החיים בעזרתה של הרוח הגדולה ולא כמחקר מעבדתי... זה לאו דווקא יתאים או יהיה נכון למישהו אחר, לכן קחו מפה רק מה שנכון ותואם לכם.

למחקר המים צירפתי את ביתי הקטנה יהלי, היא בת 8 ומאוד מאוד רגישה לטעמים, לריחות, לתחושות ותדרים. הפרטנרית הטובה לבחירת המים הנכונים לביתנו! ** זהו פוסט ארוך...מי שמעונין לקבל רק את שלב התוצאה- מוזמנים לגלגל למטה.

דרך המחקר: מה הם מים חיים ומה ביקשנו לקבל-

יצאתי לדרך עם ההבנה שהמים שאנו שותים, מתקלחים ומשקים את הגינה בביתנו אינם מים מספיק טובים עבורנו, הרגשתי שהם קשים, שיש בהם טעמי לוואי כמו כלור, שיש בהם מני חלקיקים וראיתי על הצמחים שהם לא מספיק חיים... חיפשתי מערכת של מים שגם תנקה ותסנן וגם שתהפוך את המים בביתנו לטובים יותר ולמלאי חיות ובמחיר שפוי. לתומי חשבתי שיש מערכת אחת כזאת שטובה להכל! נתקין אותה וגמרנו... אך לא כך היה הדבר. כבר בבדיקה ראשונית בגוגל הבנתי שיש המון מערכות סינון וטיהור למיניהן וגם מערכות החייאת מים, יש מידע רב-גוני על מים מכל העולם וחלקו מאוד מכירתי ושיווקי ולמעשה גיליתי שזה עסק גדול ולא כזה פשוט כמו שחשבתי. זה הזמן שפניתי לחכמת ההמונים ובאופן מפתיע מאוד קיבלתי כמעט 300 תגובות והמון המון המלצות. (מצרפת בתגובה הראשונה את הפוסט הראשוני) המים עצמם יצרו זאת!! הבנתי שהגיע הזמן להעלות למודעות את עולמם, את תבונתם האדירה. הבנתי שהמים קוראים לי להקשיב להם והתחלתי להקשיב. גם למים עצמם, גם לאנשים חכמים בדרך שהידע שלהם במים גדול יותר משלי וכמובן גם לסימנים מהרוח...

ראשית הבנתי שיש שני ערוצים נפרדים להתייחס אליהם כשבאים לבחור מערכות מים-

יש את כל מערכות הסינון וטיהור המים מהלכלוכים והחומרים המזיקים הביולוגים והכימיים שנמצאים בהם כדי להפוך אותם למי שתיה נקיים ויותר בריאים. רוב המים שאנו שותים בארץ ישראל מורכבים ממים שאובים שמגיעים ממי תהום ומים מותפלים המגיעים מהים ולזה מוסיפים הרבה מאוד חומרים כדי להפוך אותם למי שתיה, בנוסף המים מועברים בצינורות רבים עד לברז הבית, הם צוברים לכלוכים בדרך ומשנים את ההרכב הפיזיקלי שלהם בעקבות הדחיסה והלחץ בצנרת. יש הרבה מאוד חברות ושיטות לסינון המים, קיבלתי המון המלצות הקשורות לזה (אתם מוזמנים לחזור לפוסט ולקבלם בעצמכם) אך בקשתי היתה להתמקד בערוץ השני - בערוץ של החייאת מים.

החייאת מים זה נושא רחב ואפשר לדבר עליו ימים... אך כדי לתמצת את הנושא בכמה משפטים אסביר שמים חיים אלו מים במבנה המקורי שלהם בטבע. הם בעלי חיות, תנועה, איכות והרכב פיזיקלי ואנרגטי כמו שיצר אותם הטבע או לפחות הכי קרוב לזה. מכיוון שהמים שזורמים אצלנו בבתים עוברים שינויים כל כך גדולים בדרך הם מזמן איבדו את האיכות המקורית שלהם וגם עיוותו את מטרתם המקורית שזה לא רק שתיה והשקיה אלא גם יצירת אחדות.(זה נושא לפוסט נפרד).

במדידות שעשו בעולם גילו שהצבירים של המים בטבע נעים בין 6-8 מולקולות לכל צביר והדחיסה בצינורות משנה את המבנה הפיזיקלי שלהם עד למאות ואלפי צבירים בחלק מהמקומות ולמעשה מעוותת את התנועה הטבעית ואת האיכות המקורית שלהם ומרחיקה אותם מהמטרה הראשונית שלהם בבריאה.

תחום החייאת המים בנוי מהחזרת החיים =התנועה = האיכות המקורית שלהם כמו בטבע.

בתחילת המחקר גיליתי שגם בערוץ הזה יש הרבה היצע וידע, כל אחד תופס אותו קצת שונה ועד היום הומצאו טכנולוגיות ומכשירים רבים בעולם כדי להחזיר את המים שלנו להיות מים מקוריים. זה העציב אותי לגלות זאת כי הבנתי בשלב זה עד כמה מעוות עולמנו, עד כמה התרחקנו מהחיים בטבע שאנחנו צריכים לרכוש (בדרך כלל בהרבה כסף! ) טכנולוגיות חומריות ואנרגטיות רק כדי לשתות את המשקה הכי בסיסי וראשוני בטבע - המים! בשלב זה הבנתי שאני מתחילה להקשיב לרוח המלווה אותי יותר מכל, היא זאת שתראה לי את הדרך הנכונה למים המבקשים לזרום בביתי ובגופי.

בתחילת המחקר מיקדתי מה הצרכים שלנו: הבקשה הראשונית היתה מים חיים לכל הבית. לשתיה מהברזים, שיהיו טובים אך גם חשוב מאוד טעימים! למקלחות, לגינה ולעציצים, הם אלו הראשונים שלחשו לי שהמים לא טובים מספיק. עוד חשוב היה לי שלא יהיה אף מכשיר שיעמוד על השיש, שהמים יגיעו לכל הברזים ולכל בני הבית, שזה יהיה פשוט ולא עוד עבודת בית נוספת בשבילי, שזה יהיה בתקציב שהקצבנו למען המטרה וכמובן שיהלי תאשר.

יצאתי למסע והיה לי חשוב גם לקבל מידע אך גם לטעום ולהרגיש את המים לפני שאני רוכשת מכשיר. בבדיקה קינסיולוגית בדקתי מתוך כל חברות ומכשירי המים החיים איזה הכי תתאים עבורנו והגעתי לשלוש חברות אותן בדקתי- "מי בריאה", "מי קנגן" ו"מי שמיים" ועליהם עשיתי את המחקר. חשוב לי לאמר שיש עוד הרבה חברות שלא בדקתי והן נמצאות בשוק. כאמור, זהו מחקר אישי.

תוצאות המחקר- (* אכתוב בקצרה על שלושת המכשירים שבדקתי וארחיב רק במה שבחרתי.)

אתחיל במי קנגן- זה מכשיר גדול אשר גם מסנן ומטהר את המים וגם מחייה אותם, מוסיף להם מינרלים ועוד... המים היו טעימים מאוד, נקיים מאוד, ובריאים מאוד. ולא רק בריאים אלא יש להם גם את היכולת לרפא ולהבריא את הגוף ממחלות. אני רוצה להודות לחגית שוורץ שאיפשרה לי לשתות ממכשיר מי הקנגן שלה במשך חודש שלם.

אמשיך במי שמיים- מכשיר מאוד יפה, עשוי נחושת ובתוכו קריסטלים, ברכות, מערכת ספירלית להחייאה, צינורות זהב וכסף, ועוד דברים שהופכים את המים למים חיים, הוא מיועד לכל הבית ונוצר מתוך הבנה מאוד עמוקה ומקורית המחוברת לחוכמת התורה. המים שעוברים דרכו הם בתדר מהמם...

ואסיים במי בריאה, אותם בסוף המחקר בחרנו והתקנו לפני כחודש וחצי בביתנו ואנחנו מאוד מאוד מרוצים!!

אל מי בריאה הגעתי בעקבות כמה המלצות חמות של אנשים שאני סומכת עליהם אבל רציתי להיות ניטרלית ולבדוק מראשית. הלכתי לפגוש את רון קידר מייסד חברת מי - בריאה, אדם חכם ומדהים שקיבל את הקריאה והידע איך להוריד את הטכנולוגיה הקוואנטית של מי בריאה ולהנגיש אותה באופן פשוט וצנוע בחומר כדי להחזיר את המים אל המקוריות שלהם. רון הוא בכלל אינציקלופדיה קוסמית מהלכת ואחרי הרצאה של 4 שעות עם הסברים מאוד מעמיקים על מה זה מים ומה זה חיים, התנסיתי. מה זה אומר ? מי בריאה אלו מים חיים החתומים בתוך אמפולה סגורה הנקראת "ליבת החייאה" ומותקנים על הצנרת הראשית של הבית או לחלופין יכולים להגיע גם כתליון ללבישה על הגוף ועוד.. ברגע שהחזקתי את ליבת ההחייאה של מי בריאה בידי עבר בי רעד בכל הגוף ולרגע עליתי 2 מטר מעלה, התכיילתי וחזרתי אל הגוף עם נוכחות אחרת. לפי רון- עם הנוכחות המקורית שלי, מכיוון שהמים עברו באופן אנרגטי מיקסום של הפוטנציאל המקורי שלהם וחזרו להיות בהרכב המקורי שלהם כמו מים חיים בטבע, והם משפיעים על כל מה שהם נפגשים בו שעשוי גם הוא ממים (כמו הגוף שלנו או הצנרת בביתנו) והופכים אותו למבנה המקורי שלו. לא נגעתי ישירות במים אלא רק החזקתי אותם חתומים וסגורים באמפולה בידי והם השפיעו עלי בעזרת העיקרון הבסיסי של השראת מים על מים. גם המים בצנרת לא נוגעים במים שאמפולה אלא ההשפעה עוברת דרך השראה כי מים זוכרים ומשפיעים בהדהוד (עיקרון זה התגלה ונבדק במעבדות ונמצא כמרהיב מאוד).

כשטעמתי את המים הם היו רכים, עגולים ועשו משהו אחר בתוך הגוף שלי. ההבדל הראשוני מכוס המים הרגילים וכוס מי הבריאה היה תהומי, הבנתי שהמים האלו זה משהו אחר אך עדיין ביקשתי סימנים מהרוח... ואז קיבלתי. ממש ליד המכונית שלי אחרי הפגישה עם רון ואלונה זוגתו חיכתה לי נוצה גדולה של עיט! העיט מלווה אותי בכל פעם שאני מבקשת הכוונה בדרך, לרוב הוא פשוט מופיע בצד הדרך על עץ או על הכביש והפעם הוא השאיר לי מתנה. הסימן מהרוח היה ברור! ובנוסף- זה היה בתקציב שלנו, הטעם היה נהדר ויהלי אהבה ואישרה...

במבחן התוצאה- עכשיו לאחר חודש וחצי שאנחנו עם מי בריאה בבית אני יכולה לאמר- המים מאוד טעימים, התחושה שהם יותר עגולים ורכים בפה, יותר נקיים ומרווים, ללא החלקיקים הקשים שהיו בהם לפני, ממש אפשר לראות שינוי גם במראה. לא התקנו שום מסנן או פילטר (עדיין) בכדי לראות את השפעתם, והפלא ופלא כל האבנית שהיתה בקומקום התנקתה מעצמה, טעם הכלור ממי הברז נעלם, טעם האוכל (בעיקר האורז) השתנה ונעשה יותר מזוקק, כל טעם שאנו מוסיפים להם (למשל פלח לימון או נענע) הפך ליותר חזק, העור הפך למרוכך יותר ופחות יבש אחרי מקלחת, ריח הכביסה התחזק, ואת השינוי הגדול אני רואה על הצמחיה! כל הצמחים בבית התחילו ממש לפרוץ מהעציצים וחלקם הפכו ליותר בשרניים ומבריקים. אפילו הכלב של השכנים התחיל לבוא לשתות מים מההשקיה שבחוץ... יהלי אומרת שהמים הקודמים עייפו אותה ואלו מעוררים אותה. אנחנו מרוצים!

גילוי נאות- הבטחתי לשתף את מחקר המים שעשיתי, אז כך עושה. אני בטוחה שיש עוד חברות נהדרות למים חיים שלא חקרתי ולכן לא שיתפתי. בנוסף - אני לא מקבלת טובות הנאה או רווח ממי בריאה או מכל חברה אחרת, אלא רק חולקת את

האישי שלי. אין לי צורך למכור מים וגם חשוב לי להיות ניטרלית במחקר. קחו מכאן רק מה שמדבר אליכם!

והעיקר-התחילו להקשיב למים כי הם הרבה הרבה יותר ממשקה שהגיע להרוות את צמאננו...

באהבה איילת אלמוג

bottom of page