top of page

מים חיים ומתקן להחייאת מים מיבריאה

עודכן: 27 ביולי 2023

מהם מים חיים?


מים חיים בהגדרה הם מים הזורמים בטבע ונמצאים באופן טבעי בתנועה מתמדת. מים חיים בטבע הם מים הזורמים בנהרות, בנחלים, במפלים ובערוצים תת קרקעיים .עצם הזרימה והתנועה המתמדת מטהרים את המים, הערבול של אוויר פנימה למים, המפגש עם האדמה, הסלעים, הצומח והחי, כל אלו ממלאים את המים בחיות ומקנים למים צורה מבנה ותוכן הופכים אותם למים חיים.

במקרים רבים כיום המים בטבע, למרות שהם מים חיים בהגדרתם, אינם שומרים עוד לצערנו על איכותם המקורית כפי שהייתה בעבר הרחוק כתוצאה מזיהום הנוצר לרוב על ידי האדם וה"קידמה". שילוב של זיהום כימי ממקורות תעשייתיים וזיהום אנרגטי ממקורות קרינה של שידורי סלולריים, WIFI, לוויינים, רדיו טלוויזיה ועוד ועוד. מי הצנרת המשמשים את משקי הבית המסופקים לנו ע"י התשתית הציבורית רחוקים מלהיות מים חיים במובן הטהור והטבעי ומסיבות רבות ומגוונות. הסיבה הראשונה היא עצם השינוע של המים בצנרת אטומה, בלחצים גבוהים ובניגוד לחוקי הגרביטציה משנה את מבנה צבירי המים המקורים בטבע (מבנה צבירים קטן) והופך את מבנה צבירי שהמים (בתלות הלחץ המשתנה) למבנה צבירי גדול ומסורבל.

אגב הצורה המשתנה של מבנה המים משפיעה על התכונות.

הסיבה השנייה היא המעבר של עיקר המים המסופקים לנו בצנרת הביתית למי ים מותפלים. מים אלו חסרי צורה ומבנה הנובעים משימוש בטכנולוגיה של אוסמוזה הפוכה המשתמשת בלחצים עצומים על מי הים כדי לרוקן אותם מתוכן.

החשיבות וההבנה של יתרונות המים החיים והחסך ההולך והגובר בהם הובילו את הצורך במציאת פתרונות טכנולוגים.

טכנולוגיות להחייאת מים מפותחות בארץ ובעולם.

הטכנולוגיה של מיבריאה היא טכנולוגיה ישראלית וייחודית בכך שהיא מאפשרת את שינוי מבנה המים באמצעות השראה אנרגטית. הטכנולוגיה של מיבריאה מאפשרת למי הצנרת בעלי המבנה המשובש לחזור למבנה הפיזיקלי המקורי של מים חיים בטבע לאחר שהגיעו אלינו לנקודת הקצה.

הטכנולוגיה של מיבריאה מתבססת על היכולת האנרגטית המקורית של "מים מובנים" להשפיע ללא מגע ישיר על מים שאינם מובנים או חסרי מבנה ברור ולאפשר להם לחזור ולהסתדר מחדש במבנה המקורי.

מים חיים "מיבריאה" הם הקרובים ביותר למה שפעם היו המים בטבע. הם מאופיינים בטעם ,מרקם, ריח ומראה משופרים ,קלים לבליעה, בעלי צלילות מוגברת, מאפשרים צמיחה מואצת של צמחים, ומאפשרים כמובן כפועל יוצא בריאות טובה הרבה יותר.

השימוש בהחייאת מים מאפשרת לצמצם את השימוש במי מעיינות ולעבור לשימוש מושכל במי ברז חיים.

מתקן החייאת מים כפול של "מיבריאה" הוא שלב מקדים ו"הכרחי" לכל מערכת סינון וטיהור המים בבית.

כדי להשיג כיום בבית מי ברז ראויים ובאיכות גבוהה לכל צרכי הבית כולל רחצה, כביסה, ניקיון בישול ועוד כל מה שמתבקש הוא להתקין מתקן "מיבריאה" ראשי על הצנרת אחרי שעון המים הבכניסה לבית ולהתקין אלמנט החייאה שני של "מיבריאה" אחרי מערכת סינון המים הביתית שברשותכם (הכוללת לרוב סנן פיזי ופילטר כימי שתפקידם לסלק מהמים את החלקיקים והכימיקלים המיותרים) במטרה להחיות ולאחזיר למי השתייה המסוננים את המבנה המקורי של מים חיים בטבע שאבד בתהליך הסינון (אוסמוזה הפוכה/סנן תת כיורי). כדאי להפנים כי מתקן החייאת מים אינו מערכת סינון או טיהור פיזיים וכימים ואינו מחליף את פעולתם של אלו, אלא משלים את מלאכת הסינון והטיהור ומקנה למים יציבות בקטריאלית גבוהה לצד תכונות חיוביות נוספות.

השימוש במים חיים "מיבריאה" בבית, כדאי, תורם לסביבה ומחוסך במקרים רבים את התלות בבקבוקי/כדי מים ומאפשר התחושה היא כמו לגור ליד מעיין. תחושה של חופש.


מרגישים את הטבע במים ונהנים משיפור איכות החיים רמת החיים של כל בני הבית. תתחדשו

bottom of page